vineri, 3 ianuarie 2014

Prima bijuterie soutache

Auzisem de soutache si de tehnica care ii poarta numele cu ceva timp in urma si am indragit totul la prima vedere, dar nu am dat curs intentiei de incerca o asemenea creatie. Dupa cateva nopti albe petrecute cautand esenta si secretele din spatele acestor creatii, mi-am comandat materialele necesare si m-am apucat de lucru. Surprinzator, parca ma nascusem lucrand asa ceva. Firul moale, matasos de soutache (suitas cum este denumit de vanzatoarele din mercerii) ma ajuta parca sa-mi desavarsesc mestesugul. A fost un moment specific actului creativ, cand m-am simtit libera sa dau frau liber imaginatiei si sa constientizez faptul ca pot crea multiple forme, intr-o varietate de culori si pentru diferite preferinte si personalitati. Cu acest fir am putut crea modele unice de bijuterii, care sa exprime stiluri diferite, de la bijuterii pentru rochii elegante,de seara, pana la unele creatii viu colorate, specifice unor tinute de zi.
Va incat privirea acum cu o creatie unicat, realizata din cristale Swarovski biconice, cabochon acrilic fatetat si snur soutache asortat. Acest set contine colier la baza gatului (cu snur reglabil ce poate fi innodat la spate in functie de preferinte) si cercei cu tija si surub. Pe spate, piesele soutache sunt captusite cu fetru.
Va pot oferi detalii despre aceasta creatie prin rubrica contact.




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu